kajsasliv99

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 5 februari 2013 17:07

Hejsan!!!

Är både glad och sur ..

Glad för att jag har fått 32 nya bloggläsare på 5 dagar och för att imorron har jag ridning :D

Ledsen för att jag har sjukt mycke att plugga till imorron är det so och har inte pluggat ett skit o mamma hinner knappt hjälpa mig idag:(
Och är så sjukt trött orkar inte men jag får ta och bita ihop och plugga nu.. :(

Jo just det , fick D på provet på so som vi hade för inte så länge sedan :)
Men aja ska plugga nu så vi höres;)

Av Kajsa Gottfridsson - 5 februari 2013 12:04

Av Kajsa Gottfridsson - 5 februari 2013 12:04

Av Kajsa Gottfridsson - 5 februari 2013 09:19

Hejsan !!!


Har spanska just nu skit trökit men aja :((
Emelie och jag ska t skolsyster nu så vi höres haha;)

Av Kajsa Gottfridsson - 5 februari 2013 07:38

Hejsan !!!

På väg till skolan just nu och det är typ snöstorm ute :(
Men aja idag har vi typ engelska svenska engelska haha och sen elevens val med :D
Och idag så ska jag plugga as mycket för vi har prov i morron://
Men hade inget mer att säga nu så vi höres ;)

Skapa flashcards