kajsasliv99

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 23 februari 2013 22:12

Hejsan!!!(igen)

Märkte att jag hade fått över 200 sidovisningar och blev sp klart jätte glad så ville bara taacka er så sjukt mycke:D men det var det jag ville säga så... Tack :*

Av Kajsa Gottfridsson - 23 februari 2013 21:49

Hejsan!!!

Snart slut på lördag och då är det bara söndag kvar o sen skola igen:(
Men jag har haft ett bra lov så imorron tänkte jag lägga upp lite bilder från lovet:)
Men idag då? Jo idag har jag varit med världens bästa stallgäng Ida Alwa Sara och Elsa:)
Var med när dom red och så var vi i stallet o hjälpte till lite fast Elsa och jag var mer i ridhuset och kollade på lektionerna och hjälpte till lite;)
Men sen när jag kom hem åt jag lite och efter det har jag inte gjort något vettigt typ datan musik och aa känner att jag slösar bort livet lite;)

Men hade inte så mycke mer att säga så vi höres;))

Skapa flashcards