kajsasliv99

Alla inlägg under februari 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 2 februari 2013 08:23

Hejsan:)

Just nu kikar jag och mirre och snart ska jag ära frukost:)
För sen ska jag till stallet och jobba för det ä föräldrar teori och då fattas det ledare så vi ( Sara , Alwa, Ida, Elsa) ska hjälpa till med dom små :))
Och sen vet jag inte vad jag ska göra Haha men typ vara hemma och så;)

Men vi höres;)

Av Kajsa Gottfridsson - 1 februari 2013 16:39

Hejsan:D
Nu ä den äntligen helg :)
Dagen har varit bra vi hade inställd spanska (igen) hihi så vi hade typ 1 timme och 45 minuters lunch så Jao ;)

Men nu har jag varit hemma en stund och så hat typ bara kollat på tv och kikat med några imorron ska jag till stallet iallafall :))

Men vi höres ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 1 februari 2013 11:04

Hejsan!!:)

Tack för jag fått 185 sidovisningar i januari hoppas på fler i februari ;) men men hör kommer lite bilder från januari :)

Av Kajsa Gottfridsson - 1 februari 2013 08:16

Hej hej först februari i dag så tänkte att det får komma lite bilder från januari nu:)
Har haft 185 sidovisningar dena månad och 17 personer som läser den vardagligen tack tack så mycke :)

Av Kajsa Gottfridsson - 1 februari 2013 08:16

Hej hej först februari i dag så tänkte att det får komma lite bilder från januari nu:)
Har haft 185 sidovisningar dena månad och 17 personer som läser den vardagligen tack tack så mycke :)

Skapa flashcards