kajsasliv99

Alla inlägg under april 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 22 april 2013 21:08

Hejsan !!!

Är jätte trött så blir ett kort inlägg men idag har jag varit i skolan och vi hade typ bara chill lektioner .. Svenska idrott slöjd lunch matte och so :) imorgon ska jag vara med mirre för vi ska på möte om konfirmationen :) men aja hade inget mer att skriva så vi höres;)

Av Kajsa Gottfridsson - 20 april 2013 18:47

Hejsan!!

Kom nyss hem för har varit med Emelie o vi typ fota och prata :) men tänkte bara slänga upp bilderna ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 20 april 2013 07:15

Hejsan!!

Ligger i sängen och typ letar efter folk att messa med ;) ska snart gå upp och äta frukost o sen blir det stallet med Sara Elsa Alwa och Ida :) fint väder är det ju iallafall :D men aja ska gå upp nu så vi höres :)

Av Kajsa Gottfridsson - 19 april 2013 17:53

Hejsan !!!

Äntligen fredag :D
Hade inställd spanska idag och då passade Emelie o ja på att dra till kronhallen för det är ju fredag liksom;)
Amen sen efter skolan har ja varit ute med hunden o bara chillat så här inget vettigt att skriva ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 18 april 2013 19:53

Hejsan !!!

Kom nyss hem från Karlskoga och denna dag har varit helt perfekt ;)
Först hade vi inställd spanska och när jag kom hem hade mamma gjort tårta ( min bror fyller år idag) amen iallafall sen drog vi till Karlskoga och köpte ny laddare och pizza <3 :) så helt okej da liksom ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 8 april 2013 09:19

Hejsan !!!

Är ute i det as kalla vädret just nu :( har idrott o jag glömde kläder för hade jätte bråttom i morse så jag ska gå till kronhallen :// men aja tävlingen igår gick jätte bra:D och nu till veckan kommer mina skal :)
Men aja fryser fingrarna av mig så herrå ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 5 april 2013 17:00

Hejsan!!

Lovet är slut snart och jag har haft det hur bra som helst :)

Påskafton : drog hem till mirre och sov över där :) vi typ gick på världens längsta promenader och åt glass :)

Söndag: kom hem från mirre och typ chilla haha gjorde inte så mycke ;)

Måndag: gjorde inget typ var ute med hunden och så :)

Tisdag: var i Örebro med släktet på kalas :)

Onsdag: drog till stallet runt 9 och var med och hjälpte till på ridlägret :) det var as kul men var sjukt trött bär jag kom hem runt 18:00 hade hopplektion på charlie med och det gick faktiskt ganska bra :D

Torsdag: var i stallet från 9-20:10 :)
Hjälpt till på sista dagen av ridlägret och när alla barnen åkt hem efter deras uppvisning stannade Ida Elsa Sara Lina Elina Lovisa och jag kvar och åt tacos o kollade på film :)

Fredag: aa idag har jag varit med Emelie en stund typ 3 timmar bara o vi kollade film :)

Lördag: imorron ska jag till stallet med Sara Elsa och Ida :) vi ska hjälpa till och dom ska rida :)

Söndag: ska vad med på hopptävling på charlie :)


Men aja det var typ mitt lov och vad jag ska göra i helgen :) hoppas tävlingen går bra och så men här kommer lite bilder från dom dagarna som varit ;) så vi höres :)

Presentation


Hejsan:)
Jag är en glad tjej på 15 år som brinner för hästar. Här kommer ni få läsa om min träning med mina hästar och om min vardag:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards