kajsasliv99

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 20 maj 2013 21:17

Hej hej tänkte lägga upp bilderna från när ja var på Lager 157 igår så varsågoda ;)
Vet att jag inte köpte så värst mycket men hittade inget jag ville ha typ ://

Av Kajsa Gottfridsson - 20 maj 2013 13:24

Hejsan:)
Var ju ute med min hund förrut och när nästan var hemma kommer det en hund springandes mot mig:0
Fick panik för det fans inte en enda människa där jag var. Men jag tog med den hem och så ringde vi runt typ så nu är hon hemma iallafall :)
Emelie ringde o fråga om vi skulle va men vädret är ju skit så blir inget av det:'( men får väll la ta o plugga lite då för vi hade ju tydligen engelska glossor till imorron :(
Och imorron klockan :17:30 typ ska vi i stallet samlas vid Coop:) för sedan ska vi åka in till Örebro och springa vårruset som är typ 5 km. Det är ju bara att kötta;) nej men det ska faktiskt bli jätte roligt för har aldrig varit med på typ sån spring sak förrut :) hoppas bara att vädret blir bra för inte kul att springa i regn direkt ://
Men aja ska väll la plugga nurrå :(
Bloggar mer sen om vad jag köpte igår(haul) vi hörs ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 20 maj 2013 08:25

Hej hej kom hem igår runt 19:00 och orkade verkligen inte blogga då://
Men iallafall jag hade jätte kul i Hälleforsnäs ;) först när vi kom fram åkte vi till Lager 157 och shoppade lite,jag hittade Dock inte så mycket men det blev 2 par byxor och en jeansejacka:) efter det åkte vi till mina kusiner och åt mat och typ umgicks ?;) det var jätte kul att träffa dom igen för vi gör inte det så ofta. Men jag tog inga bilder typ för mitt batteri var ganska lågt :// men idag ska jag typ ska ja kanske in till degerfors en sväng om nån vill va annars blir det väll la att chilla bara hehe men ska ut med hunden nu så vi höres :)

Ovido - Quiz & Flashcards