kajsasliv99

Alla inlägg under maj 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 16 maj 2013 07:33

Hej hej mamma kom hem igår o hon hade köpt lite saker till mig så kommer några bilder:)

Av Kajsa Gottfridsson - 15 maj 2013 22:21

Hej hej mamma kom hem nyss o hon hade köpt lite kläder o saker till mig:) men här kommer bilder på lite av kläderna ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 14 maj 2013 15:20

Hej hej kom inte på någon rubrik hehe;) igår var typ den bästa dagen på länge :') en speciell person typ gjorde min dag :) men aja skolan idag var väll la sådär :// men nu är jag iallafall påväg hem :) så bloggar mer sen kanske ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 12 maj 2013 21:19

Hej hej haft en ganska bra dag idag ;)
Har typ vårstädat mitt rum lite och typ så :) nu på kvällen har jag pratat med min älsklings kossa i typ 2 timmar :)

Av Kajsa Gottfridsson - 11 maj 2013 18:31

Hej hej hade en skit bra dag i dag:D
Va i stallet på förmiddagen o det gick bra ;) sen va Elsa o jag kvar en stund o hjälpte till med dom små ponnysarna:) när ja kom hem runt 13:30 åt ja mat o gick ut i solen för att sola<3 sen kom mamma hem från Coop o hon hade köpt en Marabou o glass till mig :') blev lite lycklig ;)
Just nu funderan ja på om ja ska dra ner o bada i sjön fast 11 grader är ju lite kallt ;) men aja får se hur ja gör :) men här kommer lite bildrr från idag :)

Skapa flashcards