kajsasliv99

Alla inlägg under juni 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 13 juni 2013 16:06

Hej hej kom nyss hem från stallet med Sara :) det är 2 ridläger och vi är med o hjälper till:) men det är det enda jag gjort idag så blir lite kort inlägg hehe

Av Kajsa Gottfridsson - 12 juni 2013 18:46

Hej hej kom nyss hem från mormor o Morgan som bor i Kristinehamn:) min mormor fyllde 69 så vi skulle fira henne :) sov till 11 idag o det var så skönt förutom att jag haft ont i halsen hela dagen från igår hehe för aa vi pratade(skrek) väldigt mycket:) men nu ska jag städa mitt rum som är skita stökigt o inorron ska jag till stallet klockan 8:45 typ för det är ridlägret på de små hästarna så vi ska hjälpa till o så men aja vi höres:)

Av Kajsa Gottfridsson - 11 juni 2013 22:39

Tack så sjukt mycket för denna kväll<3 kom precis hem från döviken för var ju där o grillade med Miranda Tyra Jennifer Ida Elin Karl Daniel Oskar Oscar o Erik. Det var seriöst en av de bästa kvällarna på länge o det måste göras om men iallafall vi grillade badade o bara hade det underbart <3

Av Kajsa Gottfridsson - 11 juni 2013 11:02

Hej hej kom hem från folketshus för en stund sedan:) tråkigt att säga hejdå till alla kompisar och 9 orna ... Men iallafall nu är det äntligen sommar lov:D

Av Kajsa Gottfridsson - 10 juni 2013 17:08

Hej hej sista skoldagen idag:) på förmiddagen var vi vid Degernäs o typ sola bada spela minigolf o fotboll:) sen efter lunchen kollade vi på film en stund innan jag Elin o mirre drog till matsalen för att pynta till 9ornas middag som är typ klockan 18:00 eller nått:) imorron är det skolavslutning o runt 18:00 ska jag o några dra o grilla :) men aja vi höres;)

Av Kajsa Gottfridsson - 9 juni 2013 20:30

Hej hej detta blir ett ganska onödigt inlägg men har sp tråkigt så varför inte hehe :) men idag har jag typ kollat på filmer och aa det är det ända eller min kusin kom förrut så va med de lite. Men imorgon i skolan ska vi vara i Degermäs och sen kolla på film och vi börjar 8:30 :) härlig sista dag:) men aja ha det bra vi hörs;)

Av Kajsa Gottfridsson - 8 juni 2013 21:41

Hej kom hem från Emelie för en stund sedan:) vi var på bilträff i morse och sen var vi på en strand som typ var uppe i skogen men det var skit mysig :D orkar inte direkt blogga men här kommer lite bilder

Skapa flashcards