kajsasliv99

Alla inlägg under juni 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 8 juni 2013 08:00

Hej hej påväg till en bilträff med Emelie just nu:) det är typ i Örebro eller nått sen men kommer bilder senare:) igår va jag med Miranda o Emelie med och vi typ drog ner o käka glass och sen drog vi till Ralfs :)

Av Kajsa Gottfridsson - 7 juni 2013 09:42

Hejsan kom hem från Emelie nyss för sov där igen:) hade inget internet då kunde inte blogga igår:// men iallafall vi cyklade till sandudden för att "bada" haha men det var sjukt kallat så vi solade bara :) sen drog vi hem till henne och kolla film haha typ dyng trött nu efter de här 2 dagarna som vi har cyklat som tokar;) men aja Emelie skulle till Karlstad nu så jag drog hem men hon kommer antagligen hit sen typ 12 eller nått :) skolavslutning snart med länktar skit mycket:D men aja ska dra herrå ;)

Av Kajsa Gottfridsson - 5 juni 2013 22:31

Hejsan! Haft en helt underbar dag:D
Först i skolan så typ städade vi och så fick vi typ 2 timmars matrast:) så Emelie o jag cyklade runt lite och när vi kom tillbaka skulle vi ha läs dag eller aa läsa i 2 timmar fast läsa o läsa haha mer käka godis;) men efter skolan drog Emelie o jag till Karlskoga (cykla) hon åkte till sin sjukgymnast och jag till min moster:) sen drog vi till sandudden o bada:D eller Emelie badade inte fast ja gjorde :) efter de drog vi hem till mig o käka och nu kom vi nyss in från en promenad med hennes hund för ja ska sova hos henne:) men snart ska vi kolla film o äta ostbollar :) men aja vi göres:)

Av Kajsa Gottfridsson - 4 juni 2013 15:13

Hej hej påväg hem från skolan nu och dagen har varit bra fast sista timmen var vi tvungna att städa skolgården ://
Men nu ska jag iallafall hem och städa med ://

Av Kajsa Gottfridsson - 3 juni 2013 17:51

Hej hej haft en helt as bra dag ;) vi hade inga lektioner så det var typ Rast hela dagen:D

Av Kajsa Gottfridsson - 2 juni 2013 20:19

Hej hej haft en skit bra dag igen:) först typ vid 11 drog Emelie o jag in till Karlskoga och typ åkte runt o sånt:) sen drog vi till degerfors och grillade med Miranda :) ( började Dock små regna) men iallafall vi åkte sedan till matchen och där mötte vi Oscar Fabian Marcus Jennifer Tyra Holmberg aa tror det var alla och efter typ 20 minuter drog Emelie o jag hem för det regnade så mycket :// men haft en as bra dag iallafall och imorron ska vi till folketshus på morgonen och typ aa vet inte haha men vu får typ 3,5 timmar hålstimar :D men aja här kommer bilder från idag:)

Av Kajsa Gottfridsson - 2 juni 2013 08:50

Hej hej hade en helt okej lördag igår:) först på förmiddagen drog ja och typ halva familjen ner till stan för att köpa skolavslutnings kläder :) så när vi kom hem åt vi typ och sen vare väll bara att sola för vädret var ju skit bra ;) senare på kvällen tog ja en promenad med Totsi och det var allt jag gjorde igår:)
Men idag då ? Jo vaknade nyss så ska snart gå o äta lite frulle och sen om väder bli bra ska jag dra till Emelie och så ska vi väll typ va en stund o sen dra till matchen :) men lägger upp bilderna sen från det :)

Skapa flashcards