kajsasliv99

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 22 juli 2013 21:24

Hej :)

Idag har ja varit med Emelie o vi typ drog ner till stranden och aa vi hade as roligt men jag har gått typ 1,5 mil i ballerina skor så mina fötter värker o ja är skit trött men här kommer bilder iallafall men ha de bäst ;*

Av Kajsa Gottfridsson - 22 juli 2013 09:05

Hej:)

Vaknade för typ 10 min sen o jag kände för att blogga så varför inte?
Men igår när jag kom hem från flygplatsen fick vi till min moster o fika för mamma fyllde år så vi åt typ tårta o sånt:)

Men resten av dagen har jag bara typ svarat på kik sms och snapchat som ja inte kunde göra när ja var på Rhodos men jag hade 10 sms 7 kik och 37 snapchat o ja men många som ville va idag så får väll se vad ja hittar på;) men imorgon tror ja att jag o ippos ska va fast vi har inte direkt pratat så vet inte:// men aja gör ett inlägg med ( Rhodos bilder) efter det här inlägget så ha det bäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards