kajsasliv99

Alla inlägg under juli 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 10 juli 2013 09:21

Hejsan:)

Nu sitter ja på busstationen o väntar på Jennifer för vi ska till stan :) vi skulle möttas vid 10:45 men aja jag får vänta ;) igår orkade ja inte blogga för var hos mormor och morfar hela dagen o hade inget internet men vi typ bada fika o grilla :)

Av Kajsa Gottfridsson - 8 juli 2013 21:29

Hej här kommer lite foton som ja fotat i kväll :)

Av Kajsa Gottfridsson - 8 juli 2013 15:25

Hej:)

Idag har ja kollat film o solat o aa har inte gjort nå mer men imorgon ska ja väll ta o hitta på någe o på onsdag ska ja och Jennifer åka o shoppa :)

Av Kajsa Gottfridsson - 7 juli 2013 22:51

Hej hej idag har jag varit i kyrkan o fått biblar o diplom och sen åkte vi till mormor o morfar så här kommer bilderna:)

Av Kajsa Gottfridsson - 7 juli 2013 13:31

Hej:)

Idag har ja varit på mässa o bibelutdelning i kyrkan :)
Vi sjöng o fick diplom o biblar. Jag höll i korset som man går med när man kommet in i kyrkan och mirre o bea höll i ljusen :)
Sen när ja kom hen åt ja o nu äter ja kexchoklad :) senare ska ja till mormor och morfar och där ska vi grilla men aja bilder kommer sen ha det bra:)

Av Kajsa Gottfridsson - 6 juli 2013 21:40

Tänkte vissa vad jag fick idag :)

Armband designat av molly sanden
Fick det av farmor

Halsband: kors
Fick av familjen

Fotvrist kedja eller hur man säger :?
Fick det av mina fastrar

Halsband med 2 små hjärtan , fick det från mina fastrar

Armband nått märke som heter snö eller så fick det av min mister som fick det från sin moster tror jah

Jätte gullig nyckelring fick den av min moster

1540 kronor från typ släkten
Kort från släkten
Mobilväska från farmor
Nyckelring frön moster

Ovido - Quiz & Flashcards