kajsasliv99

Alla inlägg under augusti 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 29 augusti 2013 07:02

Hej:|

Med Håkan Hellström i hörlurarna drar jag till skolan och jag känner på mig att denna dag kommer bli jobbig:( inte ätit nån frukost heller så kommer inte kunna koncentrera mig:( aja får väl försöka men idag ska jag plugga mesta dagen för har engelska och svenska till imorgon :(

Av Kajsa Gottfridsson - 29 augusti 2013 06:20

Orkar bara inte

Ont i kroppen o tränings värk som igår från ridningen. Ont i magen o vet inte varför och har sjukt int i halsen o det känns som den har svullnat upp:( men ändå måste jag bege mig till skolan åhh livet är orättvist!

Av Kajsa Gottfridsson - 28 augusti 2013 18:12

Hej:)

Kom hem från stallet för en stund sedan:) red charlie och det gick faktiskt bra :) han krånglade i galoppen men annars är jag väldigt nöjd över honom:D ska ta en dusch och plugga och sen slå på en film:) men jaja torsdag imorgon och vi har 1 timme svenska 10 minuters rast och sedan 50 minuter svenska så aa bara usch vill inte:(

Av Kajsa Gottfridsson - 28 augusti 2013 15:32

Hej!
Skolan var väl typ en av de värsta skoldagarna efter sommaren o aa orkade knappt jobba och känner mig allmänt dålig :( men nu ska jag äntligen få rida min underbara charlie igen<3 så glad för har inte risat han på snart 3 månader:// men aja bloggar mer sen

Bild från hopptävlingen!

Av Kajsa Gottfridsson - 27 augusti 2013 22:41

Av Kajsa Gottfridsson - 27 augusti 2013 20:59

Och ja! Äpple är en blomma

Av Kajsa Gottfridsson - 27 augusti 2013 17:17

Hej:)

Kollar på film just nu men aa halv sover för är så sjukt trött:( skoldagen var väldigt lång och måste snart plugga änu mer :( men aa fick äppelkaka när jag kom hem så lite glad :)

Ovido - Quiz & Flashcards