kajsasliv99

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 8 september 2013 22:20

Tack för alla små fina ord från idag<3

Av Kajsa Gottfridsson - 8 september 2013 17:55

Tjaa!

Dagen hg varit lång o allt började med att vi skulle vara i kyrkan! Jag Miranda och Jennifer hade missuppfattat allt för vi skulle tydligen inte vara i degerfors kyrka utan i åtorps:| men jaja vi han dit i tid och så började söndags mässan :) haha ja när man sitter brevid sin bästa vän i en kyrkan som man ska var tyst i kan man inte låta bli att skratta;) men när mässan var slut gick vi till församlingshemet och åt smörgås tårta och daim tårta

Sedan åkte vi tillbaka till degerfors och när jag kom Hem så var det bara att springa till stallet för att hämta Busan! Och såklart var hon tvungen att leka i hagen så det tog typ en kvart innan jag fångade henne:') men ja när sadeln o tränset var på så gick jag hem till mig med henne. Där väntade 11 ridsugna små bara på 7 år! Men när alla ridit och klappat hästen gick jag tillbaka med henne!

[Bild]

När jag kom tillbaka från stallet så var det bara att hjälpa till med kalaset och alla skulle ha hjälp med allt haha:') men ja efter lekarna och fiskedammen åkt de hem!
Känns som denna dag varit extra lång faktiskt men hat hunnit med mycket:) imorgon är det skola igen och orkar verkligen inte:( ska försöka plugga så mycket som möjligt imorgon för är upptagen hela veckan:o men jaja ha det bäst'

Av Kajsa Gottfridsson - 8 september 2013 07:25

Hejsan:)

Uppe tidigt idag för ska till kyrkan :// är jätte trött så orkar igentligen inte men jaja får väl ta o cykla iväg ändå. Senare ska jag till stallet oxå, för att hämta Busan :) min syster ska ha kalas så mor min hade ordnat med ponnyridning:)

Bild från konfermationen~

Skapa flashcards