kajsasliv99

Alla inlägg den 18 september 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 18 september 2013 19:39

Hej:)

Ridningen gick ganska bra men charlie krånglade så i galoppen:/ vi skulle gå på volten o minska storleken och sedan öka igen o vi skulle göra det i både trav o galopp!

Jag har även pratat med Marianne om foder! Foder innebär att rida en av hästarna 2 gånger i veckan typ:) då hela oktober ska jag ha coimbra på foder o kommer bli super kul:D



Kom hem ifrån stallet runt 18:00 typ och väl hemma så väntade min faster och farmor:) så kvällen har hela familjen spenderat med att sitta o prata, jätte mysigt! Nu ska jag plugga engelska inför imorgon och är sjukt trött så bli o lägga sig tidigt idag:) men tänkte cykla till skolan imorgon med för vi slutar lite tidigare än vanligt eftersom vi ska ha temadag!

Men ha det bra så höra vi imorgon:*

Av Kajsa Gottfridsson - 18 september 2013 14:18

Hej:)

Påväg hem ifrån skolan nu:)
Dagen har väl varit helt okej faktiskt fast på spanskan hade vi typ 2 prov o det gick skit:( o på idrotten hade vi konditons test och det gick väl okej.



När jag kommer hem ska jag äta o plugga engelska o matte, sen runt 15:30 ska jag gå till stallet för att rida charlie! Elsa ska ju med också så vi drar dit lite tidigare så vi kan borsta alla och så står ponnysarna i en ganska stor hage så man måste gå ganska långt för att kunna hämta de!
Jag ska även prata med Marianne om att vara foder:) men charlie är tyvärr upptagen så ska kolla om jag kan vara på coimbra i november:)


Men jaja bloggar sen i kväll så ha en fin fin eftermiddag :*

Av Kajsa Gottfridsson - 18 september 2013 07:23

Hej!:)

Är i skolan just nu://
Bussen kommer typ 7 på morgonen så kommer hit väldigt tidigt:(
Men idag ska jag o Emelie på matråd först haha vi anmälde oss för man får äta saker ;)


Ska ju som sagt till stallet sen o rida charlie :) hoppas på att vi rider inne för det är ganska kallt ute://


Men aja ska dra till Miranda nu så vi hörs:)

Ovido - Quiz & Flashcards