kajsasliv99

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 1 oktober 2013 18:28

Hej:)

Skolan var väl helt okej faktist och när jag kom hem drog jag till stallet på en gång:) efter ca:20 minuter så var jag påväg mot fotbollsplanen men coimbra :) vi galopperade runt lite och upp för några backar :) gick hyfsat bra faktist :)

När jag kom hem duschade jag och nu har jag precis ätit:) ska äta chokladbollar slå på en film och sen ska jag läsa för ligger efter i en bokmål svenskan://

Imorgon ska jag ha ridlektion på charlie o helst skulle jag vilja rida ut men vi gör det inte så ofta så blir nog på utebanan igen:)


Jaja ha en bra kväll;*

Av Kajsa Gottfridsson - 1 oktober 2013 15:15

Hej:)

Drar hem från skolan nu o när jag kommer hem ska jag äta o byta om sen ska jag rida coimbra en sväng:) tror jag rider på fotbollsplanen ifall inte någon annan är där :)
Uppdaterar senare:)

Skapa flashcards