kajsasliv99

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 20 oktober 2013 11:23

Asså Gud vart ska jag börja? 
Du är liksom min bästa vän, mitt allt, min skyddsängel (dock skadar jag mig alltid då jag är med dig men ändå) du betyder verkligen mycket för mig<3 vi kan prata om seriöst allt med varandra o då menar jag verkligen allt... Vi kan lita på varandra till 100% Och vi har väldigt många fina minnen tillsammans<3 
Sommaren 2013 var det du som gjorde till en sommar att minas <3 jag kommer ihåg allt vi gjort(nästan) och det betyder sjukt mycket för mig att du stöttat mig igenom allt<3 
Jag skulle inte klara mig utan dig o jag hoppas att du vet det<3
Hoppas du får en grym födelsedag och kom ihåg att jag älskar dig över allt annat min lilla katt!!

GRATTIS MIRANDA!!!!<3

Av Kajsa Gottfridsson - 20 oktober 2013 08:15

Hej:)

Sov knappt något i natt så är överdrivet trött:/ ska till kyrkan om nån timme sådär o känner verkligen inte fö det ... Men aja fader vår som är i himlen...

Skapa flashcards