kajsasliv99

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 2 november 2013 20:44

Tjaou:)

Jo mitt rum är städat(ovanligt) och ska strax sova .. Är så hemskt trött:'3
Var på kyrkogården förrut för det är typ helgon sak idag för er som inte visste(antagligen bara jag som missat det) men vi åkte och tände ljus för farfar och några från mammas släkt<3 det såg ut som ett hav av ljus typ o det var sjukt vackert:')

Imorgon klockan 10 är första start och då är Elsa o jag på plats i ridhuset:)
Ida ska tävla och hon startar typ 10:30 tror jag:) men ska försöka ta några bilder så ni får se men nu säger jag gonatt:)

Av Kajsa Gottfridsson - 2 november 2013 14:12

Hejsan:)

Kom hem ifrån stallet nyss och tror jag somnar... Har nästan varit där hela veckan och förstår inte hur man kan bli så trött:/ idag red jag Hampus på en uteritt och han var ganska duktig:') men i galoppen vart han sjukt stark och drog ganska mycket;( men jaja imorgon ska jag till stallet igen för att kolla på en tävling:) fast idag har jag inte så mycket att göra.

Skapa flashcards