kajsasliv99

Alla inlägg den 22 november 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 22 november 2013 21:47

Tjaou:)

Ledig från skolan och självklart är jag duktig och går ut i skogen på en promenad :) efter typ 2 km dör min mobil.. Jag hade ju faktist 50% batteri så blev lite "väldigt" sur. Så jag fick gå hem utan musik i öronen:// men eftersom vädret var så underbart så gjorde det inte så mycket:)

Annars da?? Jo 3 avsnitt kvar sedan har jag äntligen kollar klart på design 1 av The O.C :) seriöst en av de bästa serierna jag sett:) och länktar redan till imorgon då jag ska se klart dem för är ganska trött så orkar inte nu^^

Imorgon ska jag till stallet med Ida Alwa Elsa och Sara iallafall:) ska bli kul att träffa de igen.men det är bara teori lektioner imorgon för hästarna ska typ vara med på nått läger så dem ska vila :) jag och Elsa kanske hjälper till på ridlekis annars eller nått sånt:) men ja på teorin ska vi se på någon film tror ja.

På söndag är det hopptävling med:)
Det är för de små barnen och då är det ju de små ponnyerna som ska vara med oxå:) jag hoppas den som rider clint vinner iallafall;) men vi ska vara där och hjälpa till med det som behövs typ, men eidleiset blir inställt på söndag eftersom ponnyerna inte orkar tävla och gå på lektioner:)
Men ni får ha en fin fin kväll allihopa så uppdaterar jag mer så fort jag ja :)

Av Kajsa Gottfridsson - 22 november 2013 10:39

Tjaou:)

Ledig från skolan idag för att det var trivsel igår:) femkampen gick helt okej och det var 9a dom vann:) men allt var helt okej förutom discot som var humm.. En gnutta uttråkande "fina ord" men aa drog hem runt 11 och kollade på serier innan jag gick o sov:3 idag ska jag bara försöka ta det lugnt men vi hörs;)

Ovido - Quiz & Flashcards