kajsasliv99

Alla inlägg under november 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 16 november 2013 17:00

Tjaou:)

Shit vilken lång dag det varit:)
Var först på stan på förmiddagen o köpte ett par byxor och skor:)
Sen kom jag hem runt 12 tiden och då drog jag till stallet och träffade Alwa Sara o Ida:) åå då var jag med som i typ 3 timmar innan jag gick hem:) runt 3 halv 4 kom släkten ich så hade vi kalas för min syster och aa några är kvar nu men de flesta har åkt:) men aa är ganska trött med ska nog kolla serie:D vill verklige kolla klart på "the Killing" r jag har inte kollar på typ några månader tror jah:o
Men annars får jag väl se nån film eller så:)
Imorgon ska jag till stallet vid 9 tiden och ha ridlekis:) så dagen kommer nog bestå utav hästar" hihi"
Men ha en fin fin kväll så hörs vi imorgon:*

Bilderna på skorna kommer så fort jag redigerat de:)

Av Kajsa Gottfridsson - 15 november 2013 21:18

Tjaou:)

Bara typ 5 dagar kvar till trivsel:-|
Det är en kväll som alla i skolan samlas för att umgås o så är det typ femkamp uppträdande och disco:)
Vet inte om jag ska ha klänning eller aa vad jag ska ha:$
Men imoron blir planerna ändrade:o
Ska till stan istället för stallet:(
Men aja måste köpa skor och lite sånt och vi får besök på eftermiddagen då måste göra de imorgon. Jag som ville rida men jaja får bli nästa vecka:)
Jag kollade på fotboll nyss för typ första gången (på tv) men bara för Zlatan var med;)

Av Kajsa Gottfridsson - 15 november 2013 15:21

Tjaou:)

Äntligen fredag^^
Nu ska jag hem och bara chilla typ:)
Har faktist ganska många läxor som jag måste göra så får ta o fixa de oxå.. Men annars ser helgen ut som vanligt"stallet"
Hoppas jag får rida nått imorgon med:) men jaja skolan då? Jorrå de va la helt okej fast vi hade typ ett möte 1-2 timmar tror ja de var:3 men aa dagen flyter på som vanligt juh:)
Bloggar mer i sen:)

Av Kajsa Gottfridsson - 14 november 2013 19:19

Tjaou:)

Dagen? Gått fort och det är bra för alt jag vill nu är att sova.. Men har läxa till imorgon så måste plugga oxå:(
Just nu kollar jag film:)
Dagen har annars varor allmänt skön och aa som vanligt:) vi var på biblioteket på morgonen och haha aa där flumma vi omkring"haha";)

Av Kajsa Gottfridsson - 14 november 2013 16:30

Tjaou:)

Idag fyller en av mina bästa vänner år så detta inlägg tilldelar jag till dig;)
GRATTIS världens finaste Elsa och hoppas din dag blir super:*
Hoppas det bli tårta på lördag oxå;))

Av Kajsa Gottfridsson - 13 november 2013 19:47

Tjaou:)

Ridningen gick sådär och charlie ja vad ska man säga liksom ? Han kör sitt egna race:) nej men han är så stark och envis:>/
Vi gjorde iallafall skänkelvikningar och det gick ganska bra faktist:')
Men hoppas på att rida coimbra på lördag för har inte ridit henne på typ 2 veckor:(

Av Kajsa Gottfridsson - 13 november 2013 14:22

Tjaou:)

Dagen har varit bra förutom idrotten som var sjukt jobbig o hade inte ätit någon mat för skolmaten går inte att äta vissa dagar.. Är iallafall påväg hem nu och då ska jag rida :) tror jag faktist tar coimbra idag:o
Charlie var så jobbig sist så fick verkligen kämpa, men det gick inte bra fast jag vet inte 'haha bestämmer mig sen.
Men uppdaterar mer i kväll:)

Av Kajsa Gottfridsson - 12 november 2013 18:17

Tjaou:)

Tisdag igen och dagen är väl dock snart slut.. Men orkade inte blogga nått igår men gjorde inget speciellt mer än skola typ:3
Idag i skolan hade vi idrottsråd:) "bästa på hela dagen". Vi fixade lite saker till 5- kampen och så:)
Hade kemi prov oxå och jag tror att jag o Martina failade stort.. På riktigt.
Gjorde iallafall det jag kunde men aja:I
Imorgon ska jag rida :) vet inte om jag får charlie eller coimbra:// gick verkligen inte bra sist på charlie så tar nog coimbra:) men får se om jag ändrar mig eller ej!!

Skapa flashcards