kajsasliv99

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 1 december 2013 20:27

Heej:)

Helt underbar dag:')
Började med små "härliga" ridlekisbarn och mina fötter värker som bara den, att gå i stora ridskor med stålhätta och allt är inte kul. Men ja ridlektiset flöt på och efter några timmar stod vi o borstade våra ponnisar:) vi gick ner till ridhuset runt 3-tiden och var där 1 timme:)
Det gick riktigt bra men ganska jobbigt! Jag tränade på att få henne i bättre form ich så red jag utan stigbygglar typ halva lektionen :)
Men jag är riktigt nöjd men på fredag ska jag nog skritta ut en sväng och kanske se om nån vill hänga med:)
Men nu ska jag typ kolla på tv eller något sånt men ni får ha det så bra så hörs vi:)

Är hon inte bara för ful?:')

Av Kajsa Gottfridsson - 1 december 2013 08:01

Tjaou:)

Ska snart gå till stallet för att hjälpa till med ridlektiset:) men usch o fy vad kallt det är:( efter ridlektiset ska jag och fixa stallet äta och sedan ska vi ta in våra Ponnysar:) vi har bokat ridhuset från 15,00-16,00 och jag hoppas att hon verkligen sköter sig;)
Men det är iallafall det jag ska göra idag och igår var jag i stallet halva dagen med. Men jag orkade knappt göra någonting efter att jag kom hem:3 fick oxå veta att jag skulle ha coimbra på julshowen nu istället för Hampus! Tror nog det går bättre med henne och jag fick ha gummisnodd o kanske spö så det går nog bra:) men ska försöka ta lite bilder idag så hörs vi senare:*

Ovido - Quiz & Flashcards