kajsasliv99

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 7 december 2013 21:25

Tjaou:)

Dagen har rullat på som vanligt och är så sjukt nöjd:') red coimbra första och tredje gruppen idag. Första lektionen gick väl inte ens lite bra eftersom hon var så spänd! Hon drog upp huvudet men jag kämpade för att få henne fin igen..lyckades typ;)
Hon vart ganska svettig efter första passet eftersom hon inte har så bra kondition. Hon fick stå och vila i nån halv timme och sedan körde vi igen:)
Gick verkligen sjukt bra då. Hon var fin och lyssnade verkligen på skänkeln hela lektionen :') fick mycket beröm oxå och det är alltid kul liksom.
Jag känner att det gå bättre att rida coimbra än charlie nu. Visst charlie är jätte härlig men jag rider bättre med coimbra. Finare vägar, bättre sits ich mer koncentrerad. Vart lite okoncentrerad på charlie för han drar mot mitten och då blir allt kaus haha nej men coimbra är bara lättare och så:) är iallafall nöjd med dagen.



Imorgon ska jag till kyrkan på morgonen för att aa vet inte roligt men det är väl nån mässa.. Inte ett dugg kul! Aja ska bra där till 11 och sedan åker jag till stallet för att hjälpa till med ridlekis och sen rida coimbra i ridhuset! Antingen kör jag bara igenom och travar galopperar gör lite skänkelvikningar och sånt eller så ska jah träna på pogramet. Fick det förut och det verkade lite .. Ehh .. Svårt

Men aja har spanska prov på måndag med. ORKAR INTE! Varför ska man ha massa prov och sånt innan lovet? Varför inte ta det några veckor innan? Usch jag tycker att man ska få chilla de sista veckorna men jaja . Jag är inget rektor så.

Uppdaterarer imorgon för ska snart sova men hoppas er dag varit lika bra som min:)

Skapa flashcards