kajsasliv99

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Kajsa Gottfridsson - 14 december 2013 08:59

Tjaou:)

Underbar dag igår!
I skolan såg vi på lucia och det gick väl sådär.. 3 stycken svimmade och jag o Emelie började applådera mitt i en låt för vi ville så gärna starta en applåd.. Men aja sånt är livet:)
Folk skrattade så.

Efter skolan hängde Emelie med mig till stallet. Vi gjorde klart i stallet och sedan hämtade vi coimbra:') vi tog en liten promenad med henne och hon var jätte duktig! Typ första gången hon inte krånglar när vi år ute själva med henne! Men vi gick i en 40 min och sedan drog vi hem till mig en stund.

När klockan var runt 18:15 åkte vi in till Degerfors för att kolla på lucia igen. Vi vart tungan eftersom jag konfirmerade mig men Emelie hängde med oxå. Den här gången var det inte riktiga ljus så det gick bättre. Men det var mer folk som sjöng och det fanns typ 5 åringar som var jätte söta:')

Efter lucian drog vi till kronhallen en Sväng och sedan till pizzan:)
Men ja vi åt? Och sen promenerade vi hem till Emelie "HAHAH"
Aa där kollade vi på tv och spelade typ. Men jag drog hem runt 21;45. Aa det var min fredag iallafall så uppdaterar senare.

Ovido - Quiz & Flashcards