kajsasliv99

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 28 januari 2014 19:53

Hejsan:)

Denna dag har jag först varit i skolan och ja det var väl som vanligt:) sen efter så drog jag och Miranda till skull och haha aa vi var där typ 1 och en halv timme allt började. Men vi typ spelade pingis , prata och sånt:)

Av Kajsa Gottfridsson - 28 januari 2014 07:11

Hej:)

Har inte uppdaterat sen typ söndags men har inte orkar.. Men nu ska jag berätta:)
I söndags var jag som sagt i kyrkan. Vilket var ganska "kul" eftersom att båda jennifersana?? Nej men asså 2 Jennifer... Haha aa ni fattar! Dom var där så jag kände fler i den gruppen och sen så slipper jag gå nu på söndag:) har inte tid på söndag heller så var därför jag gick fösta veckan.
Men efter kyrkan åkte jag hem och hade ridlektion för Elsa:) såg riktigt fint ut och Z var väldigt lugn så jag tror hon är nöjd:)) spenderade även resten av söndagen i stallet för att smörja lite träns.
Igår däremot gjorde jag inte så vädret mycket. Tänkte gåpåig bio med Emelie men vi hoppade över det.
Och idag ska jag va med Miranda:)
Hon har varit sjuk dom senaste 100 åren så ska bli kul att träffa henne. Sen ska vi på skull oxå:) men uppdaterar mer så fort jag kan.

Skapa flashcards