kajsasliv99

Alla inlägg under januari 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 4 januari 2014 21:06

Tjaou:)

Dagen har rullat på och haft besök denna kväll av farmor och Lena :)
Vi åt kinamat o hade allmänt trevligt liksom. Dom åkte precis hem så ja:3
Imorgon är ingenting planerat än så länge men kanske drar in till degerfors o umgås med nån varelse?:) aja nu ska jag typ sova antar jag för jag håller på att somna:/

Av Kajsa Gottfridsson - 3 januari 2014 22:46

Tjaa:)

Dagen har varit chill och ska jag vara ärlig har jag inte gjort ett piss:o
Men ja man måste ha såna dagar oxå;) men jo en promenad med hundarna tog jag förut iallafall:) och pappa var as schyst som köpte med typ aa mycket kebab till mig o min syster , dom andra va på bio.

<3

Av Kajsa Gottfridsson - 3 januari 2014 14:23

Av Kajsa Gottfridsson - 2 januari 2014 21:00

Hejsan:)

Spenderade kvällen med Miranda:)
Vi tog o promenerade runt i lilla Degerfors , käka , prata och så fixade vi en header eftersom att jag inte haft någon tidigare. Men aa denna kväll var underbart rolig iallafall men nu ska jag slå på en film :)

Mys

Av Kajsa Gottfridsson - 2 januari 2014 15:29

Heej:)

Red charlie som sagt och det var jätte mysigt:) red barbacka och han trampade på ordentligt:)

Av Kajsa Gottfridsson - 2 januari 2014 09:06

Hejsan:)

Ska iväg och träffa min efterlängtade charlie sen:) ska bli så härligt att galoppera lite i skogen:') annars hade jag tänkt att bara chilla idag, är ganska trött för har inte sovit så värst mycket men jaja vi hörs :)

Av Kajsa Gottfridsson - 1 januari 2014 13:25

Tänkte lägga upp några av de starkaste minnena ifrån 2013!
Haft ett otroligt år med både sorg o glädje! Så här kommer lite bilder ifrån förra året<3

Tog de vännerna som har betytt mest för mig 2013. Men den jag kommer sakna mest av allt är nog denna krabat

Hoppas att detta år blir ännu bättre än förra men ja nu ska jag göra som alla andra GOTT NYTT ÅR!

~även om man skulle säga det igår

Ovido - Quiz & Flashcards