kajsasliv99

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 13 februari 2014 20:35

Hejsan :)

Imorgon är då sista dagen i skolan och sen har vi sportlov! Äntligen!
Tänkte ta och berätta vad jag ska göra:)

FREDAG: haha aa imorgon efter skolan då, ska jah till stallet och va med Elsa. Hon ska rida och jag hålla ridlektion lite smått. Och eftersom det är alla hjärtans dag så ska jag kanske ner till någon kompis oxå:)

LÖRDAG: stallet tidigt på morgonen och lär spendera dagen där :)
Kanske rida? Vem vet. Får se om jag orkar hitta på något där efter.

SÖNDAG: kyrkan först på morgonen om jag inte är helt ute k cyklar:/
Sen ska jag ner till stallet med Elsa tror jag:)

MÅNDAG: tänkte ta den dagen till att sova och plugga. Är lite efter i matten och svenskan så tänkte ta det då.

TISDAG: va med folk hade jag tänkt mig! Vet inte on det är skull eller inte. Ska kolla upp det och om det är skull så är jag antagligen där o hänger.

ONSDAG: packa under dagen och sen runt 16:00 gå bort till stallet för att ha ridlektion. Sem efter ridlektionen vidare till Åtorp. Rida lite och sen sova där:)

TORSDAG: hänger jag med Jennifer Hela dagen och rider och är i stallet:)
Haha ja umgås med henne hel enkelt.sover även en matt till där.

FREDAG: är med Jennifer en dag till och rider och är i stallet. Senare på kvällen runt 21:00 åker jag hem till mig.

LÖRDAG: spenderas i stallet fast nu i Knutsbol och kanske rider och smörjer eller någon sånt skoj.pluggar kanske lite med.

SÖNDAG: tror jag och Elsa åker till talet och hon rider och jag har ridlektion för henne.


Ja så ser typ mitt lov ut!
Blir mycket stallet men det är vara kul:) nu ska jah ladda upp för fysik prov och sista skoldagen:)

Ovido - Quiz & Flashcards