kajsasliv99

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 6 mars 2014 22:46

Hejsan:)

Har precis kollat klart på senaste avsnittet av Top model, men det började hacka så han inte se ven som åkt ut;( tänkte bara säga att jag inte kommer uppdatera imorgon eller på lördag för jag ska till Åtorp med Jennifer. Vi ska soa över i stallet och så:) kommer bli riktigt kul men ska försöka ta lite bilder så det kommer nog på söndag. Men ni får ha det så bra:) och får se om jag slänger in någon litet inlägg imorgon om jag hinner:)

Av Kajsa Gottfridsson - 6 mars 2014 18:48

Hej:)

Vaknade nyss från att sovit i 2 timmar:) dagen har gått segt och ja , på torsdagar är nästan alla jobbiga lektioner ? men igår red jag charlie iallafall:) vilket gick riktigt bra , värmde upp med mycket volter så han blev riktigt mjuk och inte lika stark:)
Vi galopperade över bommar typ hela lektionen och så mycket mee gjorde vi inte. Men måste verkligen plugga nu för har typ ett berg att böcker:(

Ovido - Quiz & Flashcards