kajsasliv99

Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 23 mars 2014 18:34

Hejsan :)

Elsa ringde mig precis då jag sparat det sista blogginlägget och frågade om jag ville med till stallet. Såklart jag hängde med;) vi fixade iordning lite i stallet och sen smörjde vi lite träns och sadlar:) när jag kom hem igen så åt jag och sedan åkte jag och red Hugo. Gick väl lite sisådär.. Han är ganska jobbig i galopperna men jaja det funka:) sen åkte jag hem en sväng och sedan vidare till häst numer 2. Vilket gick betydligt böttre:')
Men nu ska jag äta duscha och se om det är nått bra på tv:))
Har inte tagit några bilder idag tyvärr men ska försöka ta mer nästa gång jag rider de:)


Kram

Av Kajsa Gottfridsson - 23 mars 2014 11:22

Hejsan :)

Vaknade kvart i 6 och kändes som jag inte sovit på år. Seriöst, kunde inte somna om heller:(
Men ska försöka hålla ögonen uppe eftersom detta är en "ganska" viktig dag:) åkte till kyrkan runt halv 10 , där träffade jag Amalia och man kan ju säga att vi hade lite flum.. Nej men alla som skulle prata i själva kyrkan typ sa fel och vi tappade saker och allt vart bara .. Ja.
Ska äta och sedan fixa iordning mig och åka o rida lite men uppdaterar när jag har tid:)

Skapa flashcards