kajsasliv99

Alla inlägg under mars 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 21 mars 2014 17:45

  Hejsan:)


Känns som om att jag inte bloggat på år .. ävne fast jag vet att det bara var nån dag sen men men  

Igår var jag i Örebro på lite uppdrag eller vad jag ska kalla det .. får inte direkt berätta men ja!

kom hem ganska sent och kom på att vi skulle ha eneglska prov men jag somade så haha.. kunde typ ingenting på provet men äsch , gåt att göra om.vi hade inställd fysik idag med så slutade 13.40 och jag orkade inte vänta på bussen så jag tog mig en promenad hem :) det var kul tills mobilen dog av att det vart för kallt ( känslig)

Imorgon ska jag till stallet på förmidagen och jag hade planerat att åka till karlskoga och fixa en sak men ska göra det på Söndag istället. Hoppas såklart på att få rida Charlie och om det är fin fint väder kanske de rider på utebanan:,) har inte ridit där på jätte länge men om det bara kan bli lite varmare så kan vi rida där på Onsdagar med:)

Har inte så mycket mer att säga så uppdaterar senare


kram    

Av Kajsa Gottfridsson - 18 mars 2014 19:14

Hejsan:)

Hängde med Emelie hem idag och vi drog till pizzan o käka;3
Efter det så gick vi hem till henne och typ var ute med Frasse , gjorde äpplen i ugn och körde lite agility.
Kom hem för typ 40 min sen och än så länge har jag typ kollat på tv och pratat med lite folk:)
Imorgon blir det ingen ridlektion heller eftersom höstarna ska vacineras, men det gör inget för jag har andra planer till veckan;)
Men nu ska jag typ plugga eller kolla nån film så vi höres:)

Av Kajsa Gottfridsson - 18 mars 2014 07:01

Godmorgon hörni:)

Emelie hängde med mig hem igår och ja.. Vi gjorde mat (skräll).
Hon åkte hem runt 17:00 så vi va inte så länge. Men när hon åkt hem böt jag om och gick ner till stallet:)
Träffade Elsa där så vi gick ner till ridhuset och kollade på lektionen.
När första gruppen ridit klart så red vi med på andra. Jag hade charlie och det gick ganska bra faktist!
Han vart riktigt mjuk o fin:')
Men aa har inte så värt mycket mer att säga så jag uppdaterar senare:))

Jo jag köpte lite rosetter igår med:)

Av Kajsa Gottfridsson - 16 mars 2014 18:59

Hejsan:)

Dagen har gått riktigt firt men det har varit riktigt skön:)
Emelie kom hit runt 11 och vi drog ner till häst-loppisen! Fanns mycket fint och fick med mig lite:)
Vi fixade och städade ur några ryktlådor och sånt:)
Smörjde även en sadel.
Har inte så mycket mer att säga än att jag ska kolla på ponnyakuten snart. Imorgon ska jag till stallet på kvällen och rida lektion med, men uppdaterar mer imorgon^^

Av Kajsa Gottfridsson - 16 mars 2014 07:00

Hejsan:)

Igår spenderade jag dagen i stallet med Alwa och Elsa :)
Kom ditt typ 40 min tidigare än vad jag brukar men aja;)
Fixade i ordning mina så älsklingar charlie o casir<3
Första gruppen var inne och de 2 andra red upp en bit i skogen:)
Haha aa vi hängde ju med upp och shit vilja backar det var:') men aa det gick bra o var kul så.
Sen när hästarna var ute och stallet var klart satt vi as länge o åt tårta som någon hade bakat (skit goo)
Efter det så kom den nya hästen och ägaren:) vi han inte direkt kolla på hästen för drog hem men det såg fin ut iallafall:)

Idag har jag inget planerat faktist:)
Kanske va med Emelie eller nått men ha det bra:)

Av Kajsa Gottfridsson - 14 mars 2014 17:04

Hejsan :)

Veckan har varit bra!
Hade väl lite otur igår eller vad man ska säga då mobilen pajade.. Dock inte mitt fel. Fick även veta en lite tråkig sak förut men annars har allt varit helt okej asså:))
Blir stallet imorgon som vanligt och sen kanske träffa Emelie eller något sådant :)

Av Kajsa Gottfridsson - 14 mars 2014 06:04

Som rubriken lyder. Ingen mer bloggning idag kanske imorgon:/
Kan ta mig i kragen o berätta i nästa inlägg

Älskar denna låt ganska så jätte mycket ^^

Ovido - Quiz & Flashcards