kajsasliv99

Alla inlägg den 4 april 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 4 april 2014 22:34

Halloj!

Dagen har gått i ett och äntligen kväll.
När jag kom hem från skolan sov jag 4 timmar och typ städa lite. Annars har jag inte gjort något alls.


För nån timme sen gick allt från dåligt till bra. Kan inte vara mer lycklig än jag är nu. Fått veta nyheter som kan förändra hela mitt liv. Ni förstår inte vilken chans jag fått. Vill inte strunta i den men allt med planering börjar bli jobbigt. Vill att allt ska gå fort , tålamod kallas det jag inte har.
Tyvärr får jag inte skriva ut det här men när allt är planerat och helt klart lär ni få veta.

Imorgon ska jag iväg till stallet.
Saknar alla mysiga Ponnysar.
Skulle kunna stå i timmar och bara titta på de nästan , ska fixa iordning charlie och casir och sen får vi se om det blir lite ridning med.

Ovido - Quiz & Flashcards