kajsasliv99

Alla inlägg den 27 april 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 27 april 2014 08:30

Godmorgon :)

Igår var jag i stallet hela dagen typ. Elsa o jag fixade iordning och hjälpte till med ridskolan och sen red jag och Alwa Joppe en liten sväng. Det var varmt så jag hade shorts och det var jätte mysigt. När Joppe kommit ut i hagen så gick jag hem för att äta och lite senare runt 18:00 red jag igen fast inte långt. Det var inte lika varmt heller men tog en barbacka tur iallafall. När jag kom tillbaka var Mariana i stallet så jag hjälpte hemne att ta in ponnysarna och fylla på vatten och sånt :)
Ska rida runt 10 i dag och då ska min faster och min kusin följa med. Blir nog barbacka igen men uppdaterar så fort jag kan.

Vi ska bytta bett men vi har inte hunnit att göra det än.

Skapa flashcards