kajsasliv99

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 4 maj 2014 18:59

Hej igen  :) 


Har fått bilderna ifrån Emelie men dom är inte redigerade så bra för ja.. jag kan inte   .

Men jag tänkte lägga upp de ändå , för ungerfär en timme sedan var jag i ridhuset och longerade Joppe lite:) 

Gick verkligen super bra! Har typ aldrig longerat förut för vi har aldrig gjort det på ridskolan men eftersom att joppe är så duktig på det så var det inte svårt. Kunde tyvärr inte ta några bilder eftersom att  jag hade båda händerna upptagna men får försöka nästa gång. Fixade lite på bloggen nu med som ni nog la märke till, blev kankae inte som jag hade tänkt mig men det funkar tycker jag. Ska försöka få nån bra header till sommaren :) 

Men ska gå o äta pizza nu så jag hör av mig imorgon   


     


 

vet inte om jag fic alla bilderna men det här var de som blev bäst av de jag fick tycker jag iallafall!



Av Kajsa Gottfridsson - 4 maj 2014 15:04

Heej:)

Kom hem ifrån stallet för en stund sen:) red ju ut en sväng på Joppe och det gick super bra! Man märker att han blir allt oligark för varje dag och det är ju bara positivt. Han trampar på mer och vill små trava:)
Men iallafall så red vi vanliga vägen och tog lite trav en bit. Sen oåväg hem gick vi ner i grusgropen och sedan till stallet:) vi var väl ute typ 30-40 min men det var skönt att få komma ut och det tyckte mig han med.

Av Kajsa Gottfridsson - 4 maj 2014 12:28

Hejsaaaan:)

Blev inte direkt något bloggande igår och det blev ingen ridning heller. Hade fullt upp med annat ( ni kommer få veta längre fram). Som tur var hade Elsa mockat åt mig (super snällt). Jag kom iväg till stallet 18:00 och då pysslade jag om Joppe lite bara. Min lillebror var med oxå för han ville borsta o så:) Mariana var där och skulle ta in de andra hästarna så vi hjälpte till med det. Men aa vart ju besviken att jag inte han rida men det var ju bra att han fick vila en dag med. Men idag då? Jo hela förmiddagen har jag och mamma mockat ut hagen. Jobbigt? Ja. Ska ät lite och sen rida ut en sväng :)
Uppdaterar senare:)

Ovido - Quiz & Flashcards