kajsasliv99

Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Kajsa Gottfridsson - 2 oktober 2014 17:50

Halloj!

Kom hem, åt pannkakor och pluggade. Ungerfär så min eftermiddag sett ut haha:)
Hade en gammal "läxa" sen 8an som jag skrev ut ifrån datorn och ska lämna in imorgon. Bättre sent eller aldrig liksom! Men vi har faktiskt inga läxor för tillfället, vilket är skönt:)
Ska strax gå upp till stallet för att ta in hästarna, medans det är ljust ute liksom. Efter det ska jag äta duscha och kolla på nån film hade jag tänk:)
Kommer kanske bilder på stallet sen, om jag inte glömmer bort det haha;)

Av Kajsa Gottfridsson - 2 oktober 2014 15:11

Halloj!

Slutade skolan 14:45 och sitter just nu i bussen påväg hem. Imorgon är det äntligen fredag med. Guhh så skönt! Vi har vallajoggen på eftermiddagen vilket inte är lika skönt. Det är som en vanlig skoljogg, man springer några km. Känner mig inte då taggad inför det men jaja det går nog bra.

Har även märk att jag blir tröttare och tröttare på dagarna oxå. Ska börja ta någon slags saft som gör en piggare haha nej men den ska göra så jag orkar hålla mig vaken. Komme ju isåfall kunna sova bättre på natten med.

Idag var även hovslagaren i stallet hos grannen, så Joppe fick nya skor. Låter han vila idag för han brukar kunna bli lite öm. Ska även börja med nytt hovfett till honom. Spännande att de hur det funkar!

Presentation


Hejsan:)
Jag är en glad tjej på 15 år som brinner för hästar. Här kommer ni få läsa om min träning med mina hästar och om min vardag:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards